Author Topic: Cyber?  (Read 10882 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FriendRice

  • @^
  • Join Date: Aug 2005
  • Location:
  • Posts: 6337
Cyber?
« Reply #30 on: September 18, 2007, 03:00:07 AM »
Quote from: D3W;218246
Irish your so gay lol...fuck now ever one know me by the one who cyber with a guy
lol it so funny....thier like your the guy who cyber..am like yea..then they start TK me lol..wow thanks for the help Irish people think am weird lol


:rofl: :worshippy:
Quote from: whakka;216651
STFU AND GTFO
we already have plenty of idiots, faggots, gangsters, people who cant use their spell check, ex-convicts, drunks, smokers, gun toting hard asses, and old school tribes players. thanks anyways, though. go shoot an innocent bystander, you fuckin moron.

Burster

  • Join Date: Jul 2007
  • Location:
  • Posts: 667
    • http://www.geocities.com/capt1curt/burster/bpic05.html
Cyber?
« Reply #31 on: September 19, 2007, 02:39:53 PM »
LawL....bored @$$ homoz

heady

  • I think you're banned, not sure though
  • Join Date: Dec 2005
  • Location:
  • Posts: 5841
    • SmoothsChannel
Cyber?
« Reply #32 on: September 19, 2007, 08:40:17 PM »
lol pappydrewit
fuck off lol

Nova

  • Member
  • Join Date: Nov 2006
  • Location:
  • Posts: 444
Cyber?
« Reply #33 on: September 22, 2007, 01:44:20 AM »
i pwn you all.

Don305cHoppA

  • Member
  • Join Date: Aug 2007
  • Location:
  • Posts: 27
    • http://www.myspace.com/inooj
Cyber?
« Reply #34 on: September 22, 2007, 02:38:32 PM »
wtf... i thought u was tryna put that faggot out there but it seems like u put yo self out there...if this is yo way of comin out the closet then do u...
Quote from: SexyElf;191316
Who is gay anymore, we are all metrosexual.
 
Anyone all go cyber shopping on ebay? I saw a nice Guichi wallet for only $400!

da fuck... well speak for yo self, and i guess the rest who liked this crap

Me n my niggas never Pop-the-air, We\'ll pop ya-hair an leave hole in your rock-a-wear, shit-baged stressed-out on a rocking-chair,in the I-C-U, they got doctors-there!

D3W

  • Member
  • Join Date: Oct 2005
  • Location:
  • Posts: 65
    • http://www.xptribe.uni.cc/
Cyber?
« Reply #35 on: September 22, 2007, 04:07:43 PM »
Umm nigga this is just for fun

Don305cHoppA

  • Member
  • Join Date: Aug 2007
  • Location:
  • Posts: 27
    • http://www.myspace.com/inooj
Cyber?
« Reply #36 on: September 22, 2007, 04:13:37 PM »
wat type of fun is that....
u gay
thas why thats fun for u...

D3W

  • Member
  • Join Date: Oct 2005
  • Location:
  • Posts: 65
    • http://www.xptribe.uni.cc/
Cyber?
« Reply #37 on: September 22, 2007, 04:16:21 PM »
lol wow you think that...that nigga was geting back at me
nigga you uptigth

Don305cHoppA

  • Member
  • Join Date: Aug 2007
  • Location:
  • Posts: 27
    • http://www.myspace.com/inooj
Cyber?
« Reply #38 on: September 22, 2007, 07:48:42 PM »
up tight... lmao
hell naw das wat u tell a female u tryna fuck an she dont wanna... watever yo
do you

IrishNudist

  • Join Date: Nov 2005
  • Location:
  • Posts: 1615
Cyber?
« Reply #39 on: September 22, 2007, 08:01:07 PM »
Quote from: Don305cHoppA;220104
up tight... lmao
hell naw das wat u tell a female u tryna fuck an she dont wanna... watever yo
do you

Well you must be black.  You talk like an illiterate Nigger that never has seen the inside of a classroom.  We all know that you are some "gangsta" wannabee that probably hardly even sees the outside of his house.  And if you have any "homies" then you are the bitch of the crew.  Anyways.... you are just a plain, flat out, worthless nigger.  Thx.
Quote from: FriedRice;202808
watch out for earthquakes

Quote from: Si;259680
"Utah man arrested over 10 year old internet game. Underground gay community accidentally uncovered."

Hell of a headline if you ask me.

Crusader

  • !
  • Join Date: Oct 2006
  • Location:
  • Posts: 2035
Cyber?
« Reply #40 on: September 22, 2007, 11:40:50 PM »
:hitwithstick:
Quote from: Chrissytina;312906
Really? I just figured it was because he\'s jealous that I get more dick than he does. :Bow:

Nova

  • Member
  • Join Date: Nov 2006
  • Location:
  • Posts: 444
Cyber?
« Reply #41 on: September 22, 2007, 11:58:10 PM »
LOL IRISH NUDIST THAT WAS THE BEST.

but seriously, you have got to be THE BIGGEST e-thug I have ever seen. seriously. they way you type online is a severe sign of mental retardation and you should really consider getting an extra highschool credit. i'd reccommend an english credit or something.. or maybe even math. that way, you can calculate just how much of an idiot you look like after you type a reply to a post.

VivaMexico

  • Join Date: May 2005
  • Location:
  • Posts: 3062
Cyber?
« Reply #42 on: September 23, 2007, 05:59:51 AM »
Quote from: IrishNudist;220108
Well you must be black.  You talk like an illiterate Nigger that never has seen the inside of a classroom.  We all know that you are some "gangsta" wannabee that probably hardly even sees the outside of his house.  And if you have any "homies" then you are the bitch of the crew.  Anyways.... you are just a plain, flat out, worthless nigger.  Thx.


thanx for the siggy celt
Quote from: Acides;319233
She was screaming and hollering for me to get a washcloth and towel, I ignored and went back to playing Tribes. I had gotten my nut off, what I care?

IrishNudist

  • Join Date: Nov 2005
  • Location:
  • Posts: 1615
Cyber?
« Reply #43 on: September 23, 2007, 11:04:07 AM »
Quote from: VivaMexico;220285
thanx for the siggy celt

lol np, at least it'd be a better quote than this one

 
Quote from: Crusader;220169
i suk dik

Si

  • Join Date: Dec 2005
  • Location:
  • Posts: 12355
Cyber?
« Reply #44 on: September 24, 2007, 11:59:58 AM »
skool aint cooool  snugga
Quote from: HardDrive;355842
What happened to the friendly game I used to know



 

* Permissions

  • You can't post new topics.
  • You can't post replies.
  • You can't post attachments.
  • You can't modify your posts.